W naszej działalności spotykamy się także z koniecznością promowania produktów naszych klientów poprzez umiejętne dobieranie potencjalnych klientów i rozsyłanie do nich materiałów reklamowych związanych z ofertą naszego klienta. Jest to szczególnie istotne, bowiem na przykład w przypadku produkcji nowych medykamentów, warto będzie rozesłać konkretny mailing do lekarzy, co zapewni nam poprawną jakość promocji, i poinformuje najbardziej zainteresowanych dystrybutorów lekarstw naszych klientów, o nowych produktach, przedstawiając im jednocześnie wszystkie najistotniejsze cechy charakterystyczne nowego produktu. Tuż po wdrożeniu nowego produktu lub usługi warto też sprawdzić jakość świadcznej usługi dzięki badaniom “tajemniczy klient”.
Mailing do lekarzy
Możemy tutaj więc powiedzieć, iż odpowiednio przygotowany mailing do lekarzy powinni przyjąć z ochotą, zagłębiając się w informacje o nowych produktach medycznych, co oczywiście pozwoli im wyrobić sobie o nich właściwą opinię. Oczywiście my ze swojej strony o poprawne przygotowanie oferty dla lekarzy, jak również o wybranie tylko tych lekarzy, którzy będą danym lekarstwem bądź też innego rodzaju sprzętem medycznym zainteresowani. W tym celu tworzymy bazy danych, dzięki którym możliwe jest poprawne wyselekcjonowanie z całej populacji lekarzy tylko tych, pracujących w konkretnej specjalizacji, co predysponuje ich do stanowiska potencjalnego dystrybutora lekarstwa. Chodzi przecież przede wszystkim o to, iż to lekarze zajmują się końcową dystrybucją wszelkiego rodzaju medykamentów, poprzez przepisywanie lekarstw swoim pacjentom. Dlatego też, musimy tutaj odpowiednio wystosować mailing, który lekarze powinni odebrać a następnie coraz częściej sięgać w leczeniu po leki naszych klientów, aby można było mówić o sukcesie w przeprowadzonej przez nas kampanii marketingowej.
Pingback: Medyczna baza danych i statystyka medyczna | Anderso